19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yaşasın Haftasonu...

Selamun Aleyküm millet! Nasılsınız?

Ben hamd olsun çok iyiyim. Çok şükür. Uzun bir koşuşturmaca ve bol stresli günlerin ardından, muhteşem bir ramazan ve mükemmel bir bayram geçirdim diyebilirim. Bayramda daha önce hiç yaşamadığım bazı deneyimlerim oldu. Bunu ayrıca bir post olarak anlatmak istiyorum ancak, şimdi çok mutlu hafta sonlarınız olsun, hafta sonu candır, canandır ;) diyerek cıvıl cıvıl bir post yapıyoruz.

Uzun zamandır eşimle dışarıda kahvaltı yapmak niyetindeydik. Muradımıza erdik. =)






Süper, sağlam bir kahvaltının ardından, telefonuma gelen mesajdan sonra hop oturup hop kalktığım English Home indirimine doğru yollandık.



Bu torbalarda aşağıdaki ciciler var işte. :)


İç içe geçen matruşka gibi saksılar, vuruldum resmen. 
Aslında gitme amacım mutfak havlularından almaktı, hani şu miniklerden..


İçine süs çiçeği koydum. Şimdilik normal saksı olarak kullanamam bunları.
İçim gidiyo bakarken. Biraz gözüm alışsın, doyayım.
 Sonra rahat rahat toprak doldururum içine.


Tüm havlular % 50 indirimdeydi. 3.48 tl gibi bir rakamdan aldım hepsini. 
İçime sinenlerin hepsini aldım. E nasılsa kullanılacak?
Misafir geldikçe çıkarırım artık.

Ve yine bir tatil gününden bol fotolu bir sofra postuyla devam ediyorum.

 Puantiye Aşkına!
Geçenlerde porland a uğramıştım. Her seferinde olduğu gibi elim boş çıkamadım.
Her rengi var bu puantiyeli tabakların. Tane usulü satıldığı için de 2 tane aldım hemen.
Başladım hafta sonu için sofra planı yapmaya. Çay kaşıkları da ordan. 
İkealı ananas bardakları aslında sadece büyükler ve şirinler diye almıştım. 2 tane aldım gene.
Her şeyi 2 tane alıyorum yoksa koyacak yer bulamam. =)


Çay bardağımı kayınvalidem hediye etmişti takım olarak. Bu sofraya uydu. 



Ananaslı bardaklar için ananas suyu tedarik edildi. =)


Herkese bol bereketli, mutlu, huzurlu, tatil günleri diliyorum. 
Aile huzuru bol, renkli hafta sonları...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder