2 Haziran 2013 Pazar

Pembe Kahvaltı, Yeşil Akşam Yemeği

Merhabalar herkese,

Çok yoğun bir vize döneminden çıkmış ve kendimi rahatlatmış bulunuyorum. Ne vizesi mi? Hiiç işim gücüm yoktu, kimyager başımla, siyaset bilimi master' ı yapıyorum. :D Bakalım ilerisi için bazı planlarım var. Hayırlısı diyeyim. Ondan da bahsedicem inşallah. Hayatımın en yoğun okuma yaptığım dönemi derslerde. Sayısal bir bölümde çok da fazla makale ve kitap okunmuyor ama sözelde.. Neyse daha yeni çıktım o stresten. :D Geri dönmeyeyim. ;) Eveeeettt.... Vizeleri de bitirdim, koca haftasonunu da geçirdim, artık vicdanım daha fazla ertelemeye yetmedi ve yine bir sofra postu ile dönüyorum. Aslında konumuz tatil olacaktı ama onun için bir sürprizim var, o yüzden arşivdeki kahvaltı soframla bi giriş yapıp ortamı hareketlendireyim, sonra da asıl bomba postlarla dönerim diye düşündüm. :)

Buyrunuz efendim, minnacık mutfak masamızdaki çekirdek ailemizin kahvaltısı.



Kahvaltı soframız böyleydi günlerden bir pazar. Akşam yemeğizim ise, olduğunca pıtı pıtıydı. Ben böyle tanımlar üretmeye çalışınca Mehmet gülüyor. E ne yapayım, göreceksiniz siz de zaten... Bakın haksız mıyım?



Şimdilik bu kadar millet. Sağlıcakla kalın... Zatalilerinize iyi bakın. ;)
Görüşürüzzz..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder