24 Haziran 2013 Pazartesi

Almanya-- Münih

Selamlar..
Vakit oldukça yeni yayınlar ekleyerek, günümüz tarihlerine ulaşmaya çalışıyorum. :)

Sırada Münih vardı. Öğrenciliğimde Almanya' da yaşayan arkadaşlarla araba kiralayarak gitmiştik. Elinde fırsar geçip de Münih' e gidebilecek arkadaşlar için ricam, lütfen, zamanı boşa harcamaktan çekinmeyip, Alp zirvesine çıkın. Yaz-kış karlı olan Alplerde, mükemmel oksijenli havanın ve aşağıda terlerken yukarıda donmanın tadını çıkarın derim. =)

Resimler:


Yesss, kıslar bunu kiralamışlar. Nıınnn gittik, 2 gün süren Münih gezimiz başlıyor. 
İlk durağımız Zugspitze, ileri. 






Vee tepedeyiizz. ;)

Evet, donuyorum.. :) Millet montlu ben de, ne bulduysam o... :D


Yazımın başında belirttiğim gibi, biz günlük gülistanlık geldik, ayaklarımızda babatler. :)



Ayaklarımızda bunlardan olsa belki donmazdık ama yazlık ayakkabı ile çıktık. :)






Veeee, Olimpiyat kulesi. 


Olimpiyat stadı. 



Birileri BMW mi dedi? :) Araba sevdalısı bir bayan olarak uzun uzadıya kestim seni BMW. 





Bu da benim size kapanış pozum olsun. Kendinize iyi bakınn.. Görüşmek üzereee... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder