21 Kasım 2012 Çarşamba

Pazar Kahvaltısı

Selamın Aleyküm herkese.

Nasılsınız? Keyifler yerinde inşallah. Ben gayet iyiyim, elhamdülillah. Hele hafta sonu tam iyiydim. :)
Kasım ayı bizde bol doğum günlü bir ay. Severiz de doğum günlerini, hediyeleri ve de pastaları. :D Bu ay hem kayın validemin, hem kayın pederimin hem de eşimin kuzeninin doğum günü vardı. Eşimin kuzeni şehir dışında okuduğundan birlikte olma fırsatımız olmuyor fazla. Bizde karar verdik ve hepsini pazar kahvaltısına çağırıp, sürpriz yapalım diye. Kalabalık bir cümbüş oldu evimizde. Bol bereketli bir de sofra. =)

Bu arada şeker hamuru ile pastayı ben yaptım efendim. Duyurulur. :)

Şeker hamurundaki kaplumbağa, Oğuzun vosvos sevdasına ithafen kullanılmıştır. İlgisiz değildir kesinlikle, eşimin oraya kaplumbağa koyacam şeklindeki inadıdır sadece. :D

Benim yaptıklarım: Yaprak sarmasının sağ yanındaki peynirli ve sol yanındaki kıymalı börekler, kerevizli cevizli havuç salatası, çörek otlu tuzlu kurabiyeler, sosisli pizza börek, ve de şeker hamurundan pasta. :)
Annemin yaptıkları: Pırasa, yaprak sarması ve lahana sarması,
Kayınvalidem: Mis peynirli poğaça. :)

Şimdi resimler:














Görüşmek üzereee... Takipte kalııın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder