2 Kasım 2012 Cuma

Balık Denemem!



Merhabalar,
Uzun zaman önce çektim resimleri 1 aydan fazla oldu ama siteye girmeye doğru düzgün vaktim olmuyor maalesef. Çalışan insanın halini az çok tahmin edersiniz. :(

Neyse, halimize şükür diyerek konuya dönelim. Evlendiğimden beri evimde ilk defa balık ile misafir ağırladım. :D Normal, neden birincisi mübareği fazla sevmem, tadından değil kokusundan ikincisi, ve evet yine kokusundan .. ,:P

Efendim olay şu şekilde cereyan etti. Cumartesi günü iş çıkışında annemleri aradım. Yorgunum anne bizi yemeğe alsana şeklindeki fikrime karşılık, evi döktük babanla mobilyaları çıkardık, badana boya yapılacak sen bizi yemeğe alsana dedi. :D

Dedim haydı kızım selcan, iş başa düştü, ne yapalım diyerek buyur ettim. Ama iş çıkışı hiç hazırlığım yok Mehmet de ille balık yiyelim şeklinde tutturdu gittik, balık pazarına aldık hadi bi posta getirdik temizlenmiş balıkları fırına verdim ve pratik bir salata ve bol limonlu roka ile işlem tamam. :)







Ve tabaktaki hali :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder