2 Kasım 2012 Cuma

FRANCE! Part 1....

İlk defa 16 yaşında yurt dışına çıktım. 
Teyzem Fransa' nın Lyon şehrinde yaşıyor. Yaz tatili için davet etti, biz de yeşil yemyeşil pasaportlu insanlar olarak vizesiz kaptık biletleri ver elini Lyon, Paris, Grenoble, Auxerre :) Ancak şimdi evliyim ve pasaportum nolmal, ama olsun. Mehmet için değer.. :D ;)

Sağolsun teyzem ve eniştem bizi epey gezdirdiler ailecek. İlk olarak Teyzoşumun güzel evinden kareler ve sonra ufak bir Grenoble turu. 






Melekler, ciciler biciler, bi de cinconlu olmasaydı. 







Tam 5 tane var teyzemde. :D Bunlar da ikizler. Rabbim evlatlarını eniştemle teyzeme, onları da evlatlarına bağışlasın. Maşşallah canlarıma. 

Fransa' ya gidişlerimle ile ilgili tek üzüntüm, gezdiğim caddeleri mağazaları gezi defterime eklememiş olmam. Daha sonra Almanya, İngiltere ve Dubai gezilerimi anlatacağım. Üstünden zaman geçtiği için Fransa gezisi için sadece çok eğlendim diyebiliyorum. Ama diğerleri için tek tek gittiğim gezdiğim yerleri puanlama ile anlatmayı planlıyorum . ;) Fransa Part 2 için beklemede olun.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder