28 Ağustos 2012 Salı

Umreciler Döndü...

Selamün Aleyküm.. Herkese merhabalar.

Kutlu mekanlara yapmış olduğumuz ziyaretlerimizi tamamlayıp eşimle birlikte içimiz buruk, oraları bırakıp geldik. Rabbim yapmış olduğumuz ibadetleri makbul eylesin.

Üzerinde çok fazla konuşulacak şey var aslında, ama bir çoğunu kendime saklamak istiyorum. :)

Ama bir miktar paylaşmamak da herhalde kıskançlık olur! =)

Cumartesi akşam Cidde' deyiz. Uçaktan içimiz pırppır iniyoruz. Direk yüzümüze bir sıcak hava çarparak karşılıyor bizi. Sanki bu sıcaklık yüreklerinizi ısıtacak der gibi. Anlatanlardan dinlemiştik, Cidde' de uzun bekleme saatleri ile geliyormuş ilk imtihan diye, biz de beklemenin beklentisi ile gittik Cidde' ye, ama uçaktan indikten çok kısa bir süre sonra otobüslere binip Mekke' nin yollarına düştük.Çok şükür.

Mekke' ye giriyoruz işte, eşim saat kulesini gösteriyor, mutluyuz. Otele bavulları bırakmamız ve ilk umremizi yapışımız, ardından sabah namazımını Kabe-i Şerif' de eda edişimiz. Allah cc kabul eylesin. Otele dönüp birbirimize bakıyoruz eşimle, çok mu kolaylaştırdı rabbim, böyle beklemiyorduk dercesine. O da şaşırmış, gülüyor.

Rabbim kolaylaştırıyor gerçekten de. Ufak ufak zorluklar, imtihanlar olmuyor değil ilerleyen günlerde ama sabredildiği taktirde gelecek mükafatı düşünüp dayanıyoruz ikimiz de. Kadir gecesinde Mübarek Kabe Baş İmamı' nın duasıyla titriyor Allah cc' nün evi ve biz inanamıyoruz, nasibin böylesine, nasıl denk geldik diye?
Elhamdülillah.

Sonra meşakkatli bir nur dağı var önümüzde, çıkıyor, ve Hz Hatice' nin Resulullah' a s.a.v aşkını idrak ediyoruz. Gün aşırı yemek götürürmüş ona, hem de 55 yaşındayken. Daha Nebi' nin Nebi' liğini bilmeden. Allah ondan razı olsun.. Biz de o tadı alalım diyerek çıktık, gücü yetene öneririz, oralara gidip, çıkmadan gelmeyin inşallah.

Vee, Medine, Mescid-i Nebi, bambaşka karşılıyor bizi, canım benim, canım camim. Medine de tarih kokarak karşılıyor, sevenlerini, sevdiriyor güzelliği ile kendini.

Rabbim her dileyene nasip eylesin dilerim, her müslümana hac ve umre nasip eylesin, içlerinde de bize de inşallah. Amin..