30 Aralık 2013 Pazartesi

Hafta Sonu Lezzeti

Aslında gezi yazılarımla devam edecektim fakat 2 sene önce Dubai' de tanıştığım ve lezzetine doyamadigim Shake Shack' den bahsetmek istedim.

Gecen akşam sıkılınca İstinye Park' a gittik eşimle. Duymuştum açıldığını, çok da heyecanlanmıştım da oysa ama nasıl olduysa unutmuşum varlığını.  Yemek alanina doğru yürüyorkene esimle ayni anda "Ahha!" diye tepki verdik. Evvet! Hemen daldık içeriye... Siparişlerimizi çok aç olmadığımız halde zor bekledik. Türkiye için farklı bir hamburger lezzeti. Hani öyle bildigimiz hamburger zincir restoranlardan çok daha harika bir lezzeti var fakat sanki ben Dubai' de yediğimle aynı lezzeti almadım ama dedigim gibi Türkiye' nin en iyisi budur şimdilik. Gidenlere gideceklere Afiyet Olsun!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder