9 Mart 2013 Cumartesi

EFLİN 1 YAŞINDA!!! :)


Merhaba arkadaşlar,

En yakın arkadaşım Elif' in bebeği EFLİN' in 1. yaş gününü kutladık. Zaman ne kadar çabuk geçti. Daha minnacık, hastanede ağlıyordu bizim ufaklık. Şimdi elimizden tutup geziyor. Hatta elimizden bile tutmuyor, çığlık atarak patır patır, yalpalaya, yalpalaya burnunun dikine gidiyor. :)

Haftalar öncesinden planlar yapmaya başladık Elif' le. Ne giyecek, nerede yapacağız, kimler gelecek, neler ikram edilecek, süslemeler nasıl olacak? Ama en önemlisi kıyafet seçimi. Elif tütü giysin istiyordu, bense çok karışan teyzesi olarak illa küçük gelinlik tipi bir elbise giysin derdindeydim. Ben şeker hamuru kurabiyeler ve pasta derdindeydim, Elif ise mekanın. Hal böyle olunca.....

Listeler çıkarıldı, karar verildi, ver elini Eminönü. Elbisesini, tütüsü için tülünü, kurdelelerini, balonlarını, ve tütüsüne dikilmek üzere boncuklarını alıp geldik. Ben bir hafta sonu ikea' ya gidip, mumlar ve şeker hamuru kurabiyeleri koyabilmek için vazoları aldım. Sonra Elif' i ve bebeğini iş yerinde de herkes sevdiği için, müdürümüzle konuştuk ve bir gün öğlen tatilinde müsade ederse iş yerinde yapalım istedik. Evet yanlış duymadınız. Bebeği, Elif' in eşini, annesini ve arkadaşlarını işe getirdik ve doğum gününü burada kutladık.

Sofrada yok yoktu. Ben iki çeşit kurabiye, ağlayan pasta, 2 ayrı pasta ve şeker hamuru kurabiyeleri yaptım.
Elif ise iki çeşit börek, un helvası, yaprak sarması ve havuçlu patates salatası, arkadaşımız Emine ise, tuzlu patates keki, tavuklu şehriye salatası, kıymalı poğaça yapmıştı.

Resmen göze, gönle ve de miğdeye hitap eden soframız ve Eflin' imiz ile daha da şenlendi. :)

Şimdi resimler:



Tütüsünün yapılış hali, 
Alt kısımda gördüğünüz de bitmiş hali, kollarının tülünü ve boncuk işini ve 1 yazısını ben  ve alt kısmını beraber, yazısını ve paptyasını Elif yaptı. 



Geniş fotolar Emine' de kalmış tüm odayı gösteremiyorum ama her yer balondu. :) Sonrasında sandalyelere bile bağlamıştık ama ben telaştan çekememişim. 



Sayıca kalabalık olacağından ayrı dizaynlı iki çeşit pasta yaptım. :)




Tombulum, sarışınım, mavişim. Oturuyo uslu uslu, sanırsınız. :P


Pırıltı' nın elbisesi. Çıkdırdık bunun için, cepkeni bile var yaws.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder